Tadeo Tadeo
841
BLOG

"Nie jestem królem malowanym, chcę panować i rządzić."

Tadeo Tadeo Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Zapamiętajcie, z dniem dzisiejszym kończy się  kariera Tuska. Widać wyraźnie zmianę linii w głównych środkach masowego przekazu, które były po jego stronie (mi.TVN 24, Onet.pl, natychmiastowe nagłośnienie afery Orlikowej) czy zmiana decyzji Prezydenta – po jednym dniu - w sprawie nowelizacji ustawy o finansach publicznych.  

Trudno podejrzewać, by w sprawie tej wagi prezydent popełnił kolejną z gaf dotyczącą zmiany decyzji nowelizacji ustawy.  W takim razie jest jasne, dlaczego dochodzi do takiego rozdźwięku na oczach międzynarodowej opinii publicznej między dwoma najwyższymi przedstawicielami państwa polskiego.

 Pewnie wszystko zaczęło się w dniu 17 grudnia, kiedy premier Donald Tusk oświadczył, że rosyjski projekt raportu jest dla Polski nie do przyjęcia. Wyjaśnił wówczas, iż dokument nie opisuje "zakresu odpowiedzialności" Rosjan za tragedię. Prezydent  mocno zbeształ za te słowa premiera i od tamtej pory jest on niewidoczny w mediach.

Dzisiaj do akcji wkracza Prezydent Komorowski   Czy będzie lepiej? Raczej nie, wiem natomiast tylko że będzie inaczej, niż było. Pewnie na gruzach, przepraszam na części PO, być może ze Schetyną, SLD i PJN powstanie nowa koalicja pod kuratelą Prezydenta do najbliższych wyborów. A może przyśpieszone wybory. Takie są moje odczucia. Czas pokaże, CZY NIE MIAŁEM RACJI. 

Tadeo
O mnie Tadeo

Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us <

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości